Melding overlast op 08-03-2015 van Neonazipartner Marco H. van de Wetering in PKN-Jacobi-kerk bij de Politie van Utrecht

10-03-2015 17:56

Beste Lezers,

Op zondagmiddag, 8 maart 2015 woonde ik om 17.00 uur de middagdienst bij in de PKN-Jacobi-kerk in Utrecht. Daar kwam ik - helaas tot mijn uiterst grote ongenoegen - wederom de partner tegen van de Zeisterse Neonazi Jan Peter Mante, die ik helaas ook al eerder ben tegengekomen in de Sint Willibrordkerk in Utrecht.

 

 

Foto: Marco H. van de Wetering, genomen in de koffiekamer van de Sint Willibrordkerk in Utrecht.

 

Foto: Marco H. van de Wetering

 

Voor nadere gegevens over deze Marco H. van de Wetering verwijs ik u graag hierbij naar de volgende link:

De relatie tussen de Marco H. van de Wetering en de Zeisterse Neonazi Jan Peter Mante .

Marco van de Wetering heeft het nodig gevonden mij in het verleden op een uiterst vervelende wijze lastig te vallen in de Sint Willibrordkerk in Utrecht. Afgelopen zondag, 8 maart jl. was het weer 'feest' in de PKN-Jacobi-kerk in Utrecht. Hij vond het klaarblijkelijk nodig om ongevraagd en ongewild foto's van mij te maken - nota bene - tijdens de kerkdienst.

 

Marco H. van de Wetering maakt ongevraagd en ongewild foto's van Anne Louis Cammenga tijdens middagdienst in de PKN-Jacobi-kerk in Utrecht

 

Van de Politie heb ik het advies gekregen om foto's te nemen bij overlast van de Zeisterse Neonazi Jan Peter Mante en/of van diens partner Marco H. van de Wetering. Dat advies heb ik opgevolgd. Er zat dan ook een fototoestel in mijn tas. Dus hierboven ziet u een fotograferende Marco H. van de Wetering.

Na afloop van de kerkdienst heeft de Ouderling van Dienst mij het advies gegeven om van het voorval te doen bij de Politie. dat advies heb ik onmiddellijk opgevolgd. Aangezien het Politiebureau Paardeveld vlakbij is, was dit bureau slechts op vijf minuten afstand lopen van de PKN-Jacobi-kerk aanwezig. Daar heb ik het incident gemeld bij Politieagente L. (Laura) van Engelenburg, Dienstnummer UTR17498.

Op dezelfde avond heb ik hierover nog telefonisch contact gehad met Politieagent Wiersma, Dienstnummer UTR12486. Op maandag, 9 maart jl. en op dinsdag, 10 maart jl. ben ik over dit voorval in de PKN-Jacobi-kerk gebeld door Politieagente Candy Honders, Dienstnummer UTR3386 en door de Wijkagent van de PKN-Jacobi-kerk, Simon Vonk, Dienstnummer UTR4078.

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest en wil u bij dit soort overlast adviseren dit onmiddellijk te melden bij de Politie. Een nadrukkelijk advies dat ik zélf eveneens telefonisch vandaag heb gekregen van Wijkagent Simon Vonk, Dienstnummer UTR4078.

Met vriendelijke groet,

INFORMATIECENTRUM TWEEDE WERELDOORLOG (IWOII)

 

Anne Louis Cammenga

Directeur

 

 

WEBSITE: INFORMATIECENTRUM TWEEDE WERELDOORLOG (IWOII)

 

__________________________________________________________________________________