TIEN AANGIFTEs TEGEN ZEISTERSE NEO-NAZI JAN PETER MANTE, OPRICHTER EXTREEMRECHTSE FORUM NOORDLAND

06-08-2014 03:28

TIEN AANGIFTEs TEGEN ZEISTERSE NEO-NAZI JAN PETER MANTE, OPRICHTER EXTREEMRECHTSE FORUM NOORDLAND

________________________________________________________________________________________________ 

Beste Lezers,

Graag wil ik u hierbij het volgende laten weten.

Zoals u weet ben ik in de afgelopen jaren zowel zakelijk als privé op een bijzonder onheuse en onterechte wijze benaderd door de Zeisterse Neo-Nazi Jan Peter Mante, die tevens oprichter is van het extreemrechtse forum Noordland. Ook mijn collega, de heer mr. F.J. IJspeerd is door de acties van deze extreemrechtse Jan Peter Mante uit Zeist benadeeld. De maat is voor mij thans vol. Op 21 november 2013 heb ik mijn eerste aangifte verricht tegen deze Zeisterse Neo-Nazi Jan Peter Mante. Inmiddels zijn er zowel door mijn collega, de heer mr. F.J. IJspeerd, mijzelf en een derde door deze Neo-Nazi benadeelde partij tien aangiftes verricht.

Wanneer u eveneens in welke vorm dan ook last heeft ondervonden van deze Neo-Nazi Jan Peter Mante uit Zeist nodig ik u hierbij van harte uit dit per mail via alcammenga@iwoii aan mij te laten weten. Dan zorg ik ervoor dat de door u - extra - aangedragen bewijslast tegen de heer Mante bij de politie terecht komt. Nog beter is het als u zelf eveneens aangifte gaat doen. De politie heeft mij en de andere gedupeerden laten weten dat hoe meer aangiftes er worden gedaan des te beter dit is.

Ik vertrouw erop u hiermee afdoende te hebben geïnformeerd.


Met gevoelens van de meeste hoogachting,

INFORMATIECENTRUM TWEEDE WERELDOORLOG (IWOII)


Anne Louis Cammenga

Directeur

________________________________________________________________________________________________